ОТ КЛИЕНТА ДО АГЕНТА .............................. Стать агентом Приватбанка

БАНКИ И ФИНАНСЫ

Кредитная карта

Карта

Закажите любой Продукт от ПриватБанка прямо зараз

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Нова реєстрація та актуалізація для вкладників Сбербанку колишнього СРСР

Що потрібно знати вкладникам Сбербанку колишнього СРСР, щоб пройти реєстрацію та актуалізацію в Ощадбанку

З 01.09.2012 року  Ощадбанк розпочинає реєстрацію тих вкладників, дані про яких не було внесено до "Реєстру вкладників заощаджень громадян”, а також актуалізацію тих вкладників, дані про яких внесені до «Реєстру вкладників заощаджень громадян» та які отримали у 2008 році компенсацію в повному обсязі.

Щоб здійснити реєстрацію, вкладникам потрібно:

Перший етап - отримати час та дату реєстрації своїх даних. Це можливо здійснити такими шляхами:
- зателефонувати на «гарячу телефонну лінію» за номером 0 800 212 000 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні) або (044) 364 21 21 (за тарифами Укртелекому) та дочекатися з`єднання з оператором. Лінія працює з 9:00 до 18:00 без вихідних.
- заповнити спеціальну форму в розділі «Інформація для вкладників Сбербанку колишнього СРСР» (форма нової реєстрації) на сайті Ощадбанку www.oschadnybank.com.

Другий етап – відвідати установу банку з метою реєстрації у призначений день і час. При собі необхідно мати такі документи:
- паспорт громадянина України або документ, що його замінює, чи паспорт громадянина України для виїзду за кордон та копії відповідних сторінок паспорта;
- довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та її копію;
- ощадну(і) книжку(и) за компенсаційним(и) рахунком(ками), а за їх відсутності – ощадну(і) книжку(и) за вкладами Сбербанку колишнього СРСР.

Після реєстрації вкладника буде запрошено до установи Ощадбанку для отримання Національної картки, на яку в разі прийняття відповідних рішень Кабінету Міністрів України в майбутньому буде зараховано компенсацію. 

Щоб здійснити актуалізацію, вкладникам потрібно:

Перший етап – отримати час та дату актуалізації своїх даних. Це можливо здійснити такими шляхами:
- зателефонувати на «гарячу телефонну лінію» за номером 0 800 212 000 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні) або (044) 364 21 21 (за тарифами Укртелекому) та дочекатися з`єднання з оператором. Лінія працює з 9:00 до 18:00 без вихідних;
- заповнити спеціальну форму в розділі «Інформація для вкладників Сбербанку колишнього СРСР» (форма актуалізації) на сайті Ощадбанку www.oschadnybank.com;
- відправити SMS-повідомлення на номер 8052 (безкоштовнодля абонентів Київстар, Beeline™, МТС та life:), де вказати цифрове значення номера паспорта вкладника (без серії) та дату його народження у такому форматі:

111111_01.01.2000
Номер паспорта пробіл дата народження
 
Хочемо звернути особливу увагу на те, що зміст повідомлення на номер 8052 передбачає тільки один набір символів. Отже, обробляти будь-які інші повідомлення, написані у вільному стилі, немає технічної можливості.
Другий етап – відвідати установу банку з метою актуалізації даних у призначений день і час. При собі необхідно мати такі документи:
- паспорт громадянина України або документ, що його замінює, чи паспорт громадянина України для виїзду за кордон та копії відповідних сторінок паспорта;
- довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та її копію;
- ощадну(і) книжку(и) за компенсаційним(и) рахунком(ками).

Після актуалізації даних вкладника буде запрошено до установи Ощадбанку для отримання Національної картки, на яку в разі прийняття відповідних рішень Кабінету Міністрів України в майбутньому буде зараховано компенсацію.

В разі якщо з будь-яких причин Ви не в змозі прийти до відділення Ощадбанку в зазначений час для реєстрації, актуалізації або для отримання Національної карти та пін конверта до неї, Ви можете доручити це любій фізичній особі оформивши при цьому належним чином спеціальну довіреність.
 
 
 
 
 

Кредитка

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Поиск

Реклама

 

Создание сайтов

Создание недорогих сайтов

Архив записей

КАРТА GOLD

Карта Gold