Що потрібно знати вкладникам Сбербанку колишнього СРСР, щоб пройти реєстрацію та актуалізацію в Ощадбанку
З 01.09.2012 року Ощадбанк розпочинає реєстрацію тих вкладників, дані про яких не було внесено до "Реєстру вкладників заощаджень громадян”, а також актуалізацію тих вкладників, дані про яких внесені до «Реєстру вкладників заощаджень громадян» та які отримали у 2008 році компенсацію в повному обсязі.
Щоб здійснити реєстрацію, вкладникам потрібно:
Перший етап - отримати час та дату реєстрації своїх даних. Це можливо здійснити такими шляхами:
- зателефонувати на «гарячу телефонну лінію» за номером 0 800 212 000 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні) або (044) 364 21 21 (за тарифами Укртелекому) та дочекатися з`єднання з оператором. Лінія працює з 9:00 до 18:00 без вихідних.
- заповнити спеціальну форму в розділі «Інформація для вкладників Сбербанку колишнього СРСР» (форма нової реєстрації) на сайті Ощадбанку www.oschadnybank.com.
Другий етап – відвідати установу банку з метою реєстрації у призначений день і час. При собі необхідно мати такі документи:
- паспорт громадянина України або документ, що його замінює, чи паспорт громадянина України для виїзду за кордон та копії відповідних сторінок паспорта;
- довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та її копію;
- ощадну(і) книжку(и) за компенсаційним(и) рахунком(ками), а за їх відсутності – ощадну(і) книжку(и) за вкладами Сбербанку колишнього СРСР.
Після реєстрації вкладника буде запрошено до установи Ощадбанку для отримання Національної картки, на яку в разі прийняття відповідних рішень Кабінету Міністрів України в майбутньому буде зараховано компенсацію.
Щоб здійснити актуалізацію, вкладникам потрібно:
Перший етап – отримати час та дату актуалізації своїх даних. Це можливо здійснити такими шляхами:
- зателефонувати на «гарячу телефонну лінію» за номером 0 800 212 000 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні) або (044) 364 21 21 (за тарифами Укртелекому) та дочекатися з`єднання з оператором. Лінія працює з 9:00 до 18:00 без вихідних;
- заповнити спеціальну форму в розділі «Інформація для вкладників Сбербанку колишнього СРСР» (форма актуалізації) на сайті Ощадбанку www.oschadnybank.com;
- відправити SMS-повідомлення на номер 8052 (безкоштовнодля абонентів Київстар, Beeline™, МТС та life:), де вказати цифрове значення номера паспорта вкладника (без серії) та дату його народження у такому форматі:
111111_01.01.2000
Номер паспорта пробіл дата народження
З 01.09.2012 року Ощадбанк розпочинає реєстрацію тих вкладників, дані про яких не було внесено до "Реєстру вкладників заощаджень громадян”, а також актуалізацію тих вкладників, дані про яких внесені до «Реєстру вкладників заощаджень громадян» та які отримали у 2008 році компенсацію в повному обсязі.
Щоб здійснити реєстрацію, вкладникам потрібно:
Перший етап - отримати час та дату реєстрації своїх даних. Це можливо здійснити такими шляхами:
- зателефонувати на «гарячу телефонну лінію» за номером 0 800 212 000 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні) або (044) 364 21 21 (за тарифами Укртелекому) та дочекатися з`єднання з оператором. Лінія працює з 9:00 до 18:00 без вихідних.
- заповнити спеціальну форму в розділі «Інформація для вкладників Сбербанку колишнього СРСР» (форма нової реєстрації) на сайті Ощадбанку www.oschadnybank.com.
Другий етап – відвідати установу банку з метою реєстрації у призначений день і час. При собі необхідно мати такі документи:
- паспорт громадянина України або документ, що його замінює, чи паспорт громадянина України для виїзду за кордон та копії відповідних сторінок паспорта;
- довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та її копію;
- ощадну(і) книжку(и) за компенсаційним(и) рахунком(ками), а за їх відсутності – ощадну(і) книжку(и) за вкладами Сбербанку колишнього СРСР.
Після реєстрації вкладника буде запрошено до установи Ощадбанку для отримання Національної картки, на яку в разі прийняття відповідних рішень Кабінету Міністрів України в майбутньому буде зараховано компенсацію.
Щоб здійснити актуалізацію, вкладникам потрібно:
Перший етап – отримати час та дату актуалізації своїх даних. Це можливо здійснити такими шляхами:
- зателефонувати на «гарячу телефонну лінію» за номером 0 800 212 000 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів по Україні) або (044) 364 21 21 (за тарифами Укртелекому) та дочекатися з`єднання з оператором. Лінія працює з 9:00 до 18:00 без вихідних;
- заповнити спеціальну форму в розділі «Інформація для вкладників Сбербанку колишнього СРСР» (форма актуалізації) на сайті Ощадбанку www.oschadnybank.com;
- відправити SMS-повідомлення на номер 8052 (безкоштовнодля абонентів Київстар, Beeline™, МТС та life:), де вказати цифрове значення номера паспорта вкладника (без серії) та дату його народження у такому форматі:
111111_01.01.2000
Номер паспорта пробіл дата народження
Хочемо звернути особливу увагу на те, що зміст повідомлення на номер 8052 передбачає тільки один набір символів. Отже, обробляти будь-які інші повідомлення, написані у вільному стилі, немає технічної можливості.
Другий етап – відвідати установу банку з метою актуалізації даних у призначений день і час. При собі необхідно мати такі документи:
- паспорт громадянина України або документ, що його замінює, чи паспорт громадянина України для виїзду за кордон та копії відповідних сторінок паспорта;
- довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та її копію;
- ощадну(і) книжку(и) за компенсаційним(и) рахунком(ками).
Після актуалізації даних вкладника буде запрошено до установи Ощадбанку для отримання Національної картки, на яку в разі прийняття відповідних рішень Кабінету Міністрів України в майбутньому буде зараховано компенсацію.
Другий етап – відвідати установу банку з метою актуалізації даних у призначений день і час. При собі необхідно мати такі документи:
- паспорт громадянина України або документ, що його замінює, чи паспорт громадянина України для виїзду за кордон та копії відповідних сторінок паспорта;
- довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та її копію;
- ощадну(і) книжку(и) за компенсаційним(и) рахунком(ками).
Після актуалізації даних вкладника буде запрошено до установи Ощадбанку для отримання Національної картки, на яку в разі прийняття відповідних рішень Кабінету Міністрів України в майбутньому буде зараховано компенсацію.
В разі якщо з будь-яких причин Ви не в змозі прийти до відділення Ощадбанку в зазначений час для реєстрації, актуалізації або для отримання Національної карти та пін конверта до неї, Ви можете доручити це любій фізичній особі оформивши при цьому належним чином спеціальну довіреність.